-
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών εν γένει κατά την τηλεφωνική επικοινωνία μ...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε μια προκήρυξη. -
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών ανά κατηγορία εκπαίδευσης κατά την τηλεφων...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών ανά κατηγορία εκπαίδευσης κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε... -
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών ανά φύλο κατά την τηλεφωνική επικοινωνία μ...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών ανά φύλο κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε μια προκήρυξη. -
Κατηγοριοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων ανά θέμα
Παρουσιάζεται το είδος των ερωτημάτων / προβλημάτων που τέθηκαν από τους πολίτες κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής...
Μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση σε αυτό το μητρώο χρησιμοποιώντας το API (δείτε API Έγγραφα).