-
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών εν γένει κατά την τηλεφωνική επικοινωνία μ...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε μια προκήρυξη. -
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών ανά κατηγορία εκπαίδευσης κατά την τηλεφων...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών ανά κατηγορία εκπαίδευσης κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε... -
Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς πολιτών ανά φύλο κατά την τηλεφωνική επικοινωνία μ...
Παρουσιάζεται η συμπεριφορά των πολιτών ανά φύλο κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία με το Helpdesk του ΑΣΕΠ κατά τη διάρκεια υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων σε μια προκήρυξη.
Μπορείτε επίσης να έχετε πρόσβαση σε αυτό το μητρώο χρησιμοποιώντας το API (δείτε API Έγγραφα).